fredag 15 maj 2009

Båtägare...

Japp, nu har vi blivit båtägare... Eller ja... Vi får den på tisdag... Hade på känn innan vi åkte o kollade på den i dag att det skulle bli så...
Fick bra pris på den men det är lite att göra på den.. Den ska bottenmålas och kapellet behöver kanske göras om lite och sen ska den självklart poleras upp för den har legat på land ett par år... Men vi är nöjd... Eller.. Jag är superlycklig!! =)



I kväll har vi grillat med Laufey och Björn och nu sitter vi o kollar på en film.. Blir tidig kväll för i morgon bitti tar jag med mig Björn, grannen, och åker på folkrace! Ska bli superduperkul!! Var många år sen jag var på folkrace nu och då passar jag på när det är i Bollnäs!! Marinette, en tjej som jag kände för många år sen, ska vara med o köra, så det ska bli kul att se om vi känner igen varann... =)

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

Jessica sa...

Vad kul !! Du har blivit med båt !!

Kram