lördag 9 maj 2009

T som i träningsvärk...

I går em var vi med Björn in till stan och handlade lite för helgen sen körde Björn mig till Laufeys jobb i Humlan så vi gick en rask promenad hem.. Det var 4,6 km och tog ca 45 minuter... Skönt var de... Och det var sååå himla fint där hon jobbade.. Sen hade han som bor där en Maincoon... Men såå söt.. Han var ungefär lika gammal som Simba, 1 år och 2 månader, och var hur stor som helst...
På kvällen blev vi bjudna på lasagne hos Laufey & Björn... Himla smarrigt!! Sen kollade vi på en film som var 3 timmar lång!!! Ja, den var väl sevärd men det hände inte så mycket i filmen...
I morse ringde klockan 06,20!!! Robert åkte tidigt, han är med Jägarskolan till Järvzoo så jag är själv hela dan med kissemissarna... Skönt att vara själv i bland men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Somnade i alla fall om när han hade åkt och vaknade vid 9.. Hade tänkt att jag skulle åka in och träna på Active Sportsclub för de har gratis träning där i helgen men jag har träningsvärk och är stel i benen i dag så jag tror jag hoppar över det.. Kanske blir en promenad istället och sen kanske jag åker in och tränar i morgon istället... Vi får se...

Simba mår fortfarande inte bra... Han är inte sig lik och i går hade han ingen aptit heller men i dag har han både åtit och druckit bra.. Får se hur resten av helgen går annars får jag ringa till veterinären på måndag igen...

Solen är försenad men börjar nu sticka fram... Bara det blir lite varmare oxå... =)

Hörs senare!

Inga kommentarer: