söndag 17 maj 2009

Men äntligen....

Ja jag hade ju massor att skriva om i går men då hade Telia strulat till det så ingen här i området kom ut på internet... Men nu så... =)
I går morse gick jag upp tidigt och duschade och gjorde matsäck... Sen åkte jag o hämtade Björn, grannen, för att sen bege oss till Bollnäs och Eriksnäsbo.. Vi skulle ju åka på Folkrace!! Hämtade upp Norling på vägen dit med... Ja, jag hade nog inte varit på Folkrace på flera år men fick se att de skulle köra i Bollnäs i går... Sååå kul!!! Och sen fick jag även se att Marinette, en gammal folkracepolare till mig från Skutskär, skulle vara med och köra... Så ännu roligare... Vi hade nog inte setts på kanske 8 år så nu var det dax!!! Marinette var den enda jag kände igen som körde och tur var väl de för visst är det kul att kolla men roligare blir det ju om man känner igen de som kör...
Marinette vann första heatet och kom 3:a i andra sen åkte vi hem för det "blåste horn" som jag brukar säga och jag höll på att frysa ihjäl... Hade ju tagit på mig för lite kläder som vanligt....
Men vi bytte nr så hon hörde av sig sen och berättade att hon kom 3:a i A-finalen!! Grattis!! Du är sååå duktig!! Och jag blir inte alls sugen att börja igen... Jooooo!!!

Norling & Björn på Folkrace

Marinette på startplattan i svarta saaben till vänster

Starten har gått och Marinette kör den svarta saaben, 2:a från höger

Marinette leder sitt heat

Marinette vid sin bil..


Ja jag hade en jättbra dag på folkracebanan och himla skoj att träffa Marinette igen så jag hoppas vi kan hålla kontakten...

När jag kom hem fick vi besök, först kom Lars & Anna-Lena och sen kom Norling på kvällen.. Himla trevlig tjej, Anna-Lena, så hoppas vi ses igen.. =)

Låg o slötittade på Eurovisionsschlagern.. Tyckte alla Nordenländerna var bra.. Men kul att Norge utklassade allihop.. =)

Nu ska jag drömma mig bort i båtarnas värld... Har ju fått kort på en annan nu oxå... =)

Kramen

2 kommentarer:

Anna sa...

Vem är AnnaLena=) Har han ny tjej Lars eller var de inte lars p=)?

Malle sa...

Jodå, det är Lars.. =) Han har träffat en jättegullig tjej.. =) Kul för han tycker vi!