måndag 25 maj 2009

Det var ett tag sen...

Ja det var inte i går.. Och inte i förrgår heller för den delen men jag har verkligen haft fullt upp... Men här kommer en liten återblick...
Fredagen började tidigt... Jag åkte upp till Harmånger och var med och kidnappade Lisette... Hahaha.. Ja vilken syn.. Hon satt så snällt efter vägkanten med en ögonbindel för ögonen när vi gled upp bredvid henne med en liten släpvagn bakpå.. =) Vi klädde på henne en fångdräkt och en cowboyhatt och åkte och släppte av henne på ICA... Där skulle de gissa hennes ålder... =) Många bud blev de... Allt från 15 till 50!!!! Hahaha... Vi avslutade med att äta lunch på ett jättemysigt ställe precis vid vattnet... Kycklingsallad...
På kvällen hade Lisette 35 års fest för sina tjejkompisar så vi var 12 st.. Dessvärre mådde jag fortfarande inte så bra i magen så jag blev nykter... Och åkte hem på natten så jag var hemma strax innan 01...







Lördagen gick snabbt den med för när vi vaknade åkte vi till Iggesund och träffade Stig, Angelica, Nalle, Milo, Maximus, Lisette, Daniel, Cornelia, Emilia och Moa...













Kul! Vi grillade och gratulerade Robert och Lisette så de fick varsitt presentkort på Södra Berget i Sundsvall.. Det blev de glada för!!
Vi kom hem vid halv åtta och vände typ i dörren... Hämtade min jacka, släppte in katterna och gav dom mat sen bar det av in till stan igen.. Där var det cruising så vi åkte först upp till Tony & Anneli sen gick vi ner på stan och kollade på bilar... Kom väl hem runt 00 snåret...
Sov till 10,15 i söndags.. Skönt!! Sen vid 11 tiden kom Tony & Anneli hit så då tog vi premiärturen med våran båt ut till Klacksöarna...



Där var det jättefint!! Jag hade ansvaret för kylbagen och Robert för kaffetermosen... Gissa vad som inte var med när vi kom fram??? KAFFET!!! Ja ja det gick bra med vatten och kakor med.. =)



När vi kom hem så grillade vi.. Mums va gott det var!!
På sena eftermiddan kom Geka & Nalle med barnen och hälsade på innan de for hem till Sthlm...

Och i dag har min älskling fyllt 35 år!! HIPP HIPP HURRA!!







Började med att åka in till stan i morse för Robert skulle till sjukgymnasten och jag passade på att handla... Blommor, en tröja till Robert m.m sen hem och bakade en tårtbotten och en Toscakaka...
Sen kom Marianne, Roberts mamma,





och då började jag laga mat, Lasagne hade Robban beställt i dag... Sen försökte jag hinna sola lite för det har ju varit HUR varmt och skönt som helst i dag... Sen har dagen rullat på... Malin, Norling, Anders, Lena, Per-Åke, Laufey och Björn har varit här och grattat... Så de sista åkte precis... Så nu ska jag snart gå och lägga mig för i morgon är det jobb som gäller...

Natti!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Hälsa å gratta vettja : )

Malle sa...

Han hälsar o tackar =)