söndag 3 maj 2009

Dagen...

...har varit rätt slapp... Tog en liten cykeltur, premiär för i år... Suttit o surrat i telefon med en kompis som flyttat härifrån.. På eftermiddan åkte jag in till stan och handlade och åkte o fika hos en kompis... Och när jag kom hem igen släppte jag in katterna och då var Simba jättelåg igen.. Såå trött liksom och har mest sovit i sängen sen la han sig i mitt knä och somnade där... Han är inte alls sig lik och det märks så väl att han inte mår bra.. Så jag ringde nyss till univeristetsveterinären i Uppsala och rådfrågade dom hur vi ska göra med han... Det är ju lite långt att åka ner till Uppsala med han ikväll och det bästa vore om vi kan vänta tills i morgon när veterinärstation är öppen här.... Vi ska ta en temp på han igen nu o kolla hur den är... STACKARN....

Hejdå!

Inga kommentarer: