söndag 10 maj 2009

Snart ny vecka...

Ja då var det söndag igen då... Tänk vad veckorna går fort nu... Skulle vilja haft lite bättre väder bara så man hade kunnat vara ute och fått lite färg på sig...
I går kväll var vi i alla fall inne i stan hos en kompis till Robert och hans sambo.. Jag hade aldrig träffat dom tidigare men de var himla trevliga så vi hade en bra kväll... Var längesen jag skrattade så mycket alltså... =) Och man skulle kunna tro att nån stoppat pengar i Robert för han hade sånt munläder så det gick inte att få stopp i han... Eller var det whiskeyn tro?? =) Fick i alla fall med han hem framåt 01...
Är rätt trött i dag så det har inte hänt så mycket... Var på ett möte förut och det gick bra...
Ska kolla runt lite på nätet nu... Tradera, Blocket och lite andra bloggar... Har min lilla rutt varje dag jag måste kolla ju.. =)

I morgon ska jag in till stan tidigt, måste till sjukhuset o ta prover igen...

Ha en fortsatt bra söndag!

Inga kommentarer: