torsdag 7 maj 2009

Tro´t eller ej...men det är sant... =)

Klockan är strax efter 9 och vet ni vad jag har gjort?? Jag har varit ute och sprungit nu på morgonen!!! Det är ju jätteskönt väder och jag kände att jag hade sån energi så jag klädde på mig och sprang iväg vid 07,30... Har ju liksom försoffat mig ett tag eller ja... latmasken har krupit fram.. men nu så... nu får det va bra.. Sprang ca 2 km... Ska försöka börja morgonen med det... När jag kom hem duschade jag, satt på en tvättmaskin och nu har vi ätit frukost... Och jag har hela dan framför mig!!! SKÖÖÖÖNT!!! Ska nog sola idag eftersom det är finväder, sen ska jag in till stan en sväng innan Jessica kommer ikväll...

Förresten.. Det gick bra på banken i går oxå så nu kan vi snart sätta fart med huset... =)

Hörs senare!

Inga kommentarer: