onsdag 13 maj 2009

Gardiner..

Hann inte med att skriva nåt i går så här kommer en liten uppdatering...
Började fm med att åka in till stan så vi var på Dollarstore och sen var jag på Kicks och handlade vax till benen och en ögonbrynstrimmer... =) Tack för tipset Jessica.. =) Så i dag ska jag försöka ge mig på det..
På em gick vi till Lennart & Eva och fikade sen följde Eva med mig hem och vi mätte fönster för hon ska hjälpa mig sy gardiner till gäststugorna... Skulle egentligen kunna göra det själv men dels har jag ingen symaskin och sen är jag nog lite bekväm... *s*... Sen satt vi oss ute i solen och då kom även Laufey hit så vi hade en himla rolig em/kväll... Kul att bara sitta o surra en massa ju...



Vid 21 när de hade gått hem kollade vi på Eurovisionsschlagern och det gick ju bra för Malena... Hoppas det går lika bra på lördag.. =)

I går kväll när jag precis skulle somna kändes det som det kröp nåt på mig så jag skulle klia mig på magen och kände att DET VAR NÅT DÄR!!!! PANIK!!! Tände lampan och kollade... En STOR SPINDEL!!! GAAAHHHH vad jag skrek...

Nu på morgonen har Fortum varit här och kollat elen igen så nu får vi se hur vi kan gå vidare för det syns ju tydligt att det är nåt fel...

Förövrigt så mår jag sådär... Vissa dar har jag jättemycket energi och nästa dag är det totalt gonatt!! Är sååå trött och orkeslös... Jobbigt att må så här men jag känner ju direkt på morgonen vad det kommer bli för dag... Och i dag är nog en liten mellandag...
Tanken är ju att jag ska börja jobba på måndag, men vi får se hur många procent... Beror lite på, dels hur jag mår men även lite annat...

Vi höres sen!

Kramen

2 kommentarer:

Jessica sa...

har det varit jag så tror jag att jag dött!! Spindlar är bland det vidrigaste jag vet.. fästingar är värre men ändå!! Hoppas du kommer och är lite med oss, saknar ju dig!

kramis från Jessica

Malle sa...

Ja jag fick verkligen panik!!
Jag kommer ju till veckan är det tänkt... Ses då!
Kramen