torsdag 21 maj 2009

Coolt va?..

Syrran hade hittat en häftig sida på nätet som man kan ladda ner olika bilder så där hittade jag min nya "framsida".. Häftigt!!... Finns hur mycket som helst att välja mellan... =)
Åkte in till stan i em och handlade lite på Dollarstore till Roberts 35 års fest, sen var jag och köpte flytvästar till oss.. Snygga!! Så nu kommer vi synas bra på de 7 haven.. =)


Innan jag åkte hem åkte jag till Anneli och hälsade på... =)

Har slappat och tagit det lugnt sen jag kom hem men jag slängde ihop en deg och gjorde sirapskakor.. Måste ju ha lite cookies tills darlingen fyller på måndag.. Och förresten, han klarade teorin till jägarexamen idag!! GRATTIS!! Så nu är det bara uppskjutningen kvar sen är han fullfjädrad jägare! =)

Har precis fått i mig lite mat.. Magen är ju inte frisk på mig men jag mår bättre så vi åt ris och kasslerlåda.. Gott!!

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Anna sa...

Va var adressen till den sidan:) E han redan så gammal haha
hoppas de e bra..
Kramar

Malle sa...

Bilderna hittar du på www.photofunia.com..
Javisst sörru... Nu är det inte många år kvar till 40.. =)
Ha dé! Kram