fredag 8 maj 2009

Uppe med tuppen...

Det jag tycker är jobbigt fortfarande är att jag har svårt att sova... Är som en tidsinställd bomb som slår upp de små blå före 7 varje morgon... Spelar ingen roll när jag går och lägger mig men ALLTID ska jag vakna tidigt... Känner mig ganska utvilad ändå på morgonen men det kommer framåt dan och på kvällen att jag är supertrött...
I varje fall tog jag mig en tur i morse igen och joggade lite lätt... Skönt att komma ut och höra alla fåglarna som kvittrar och inte så mycket mer med tanke på att inga många klivit upp än... Jag såg en person som satt och drack sitt morgonkaffe i solen på sin altan...

I går kväll var i alla fall Jessica här och skulle ha en ny "Mary Kay klass" men tyvärr kunde inte mina tillfrågade gäster komma så vi blev själva... Det gjorde inget för vi hade så trevligt ändå.. Jag fick sminka mig efter en karta och jag tänkte ni skulle få se hur det blev...



Det var hela 11 moment innan jag var klar men tänk vad det kan göra med lite smink.. Hahaha... Nä, skämt o sido.. Himla kul att lära sig faktiskt... Men nåt jag kommer glömma eller aldrig glömma är... uppåt... inåt... Eller hur Jessica.... =) Och för er som inte vet... Gå gärna på en klass och lär er.. jag tyckte det var himla bra..

I dag händer inte så mycket mer, ska tvätta lite och hänga ut i solen.. Dessvärre kom ett spöregn i går kväll och där ute hänger fortfarande min vittvätt... Suck!

Ja ja, om vi inte hörs sen så önskar jag trevlig helg!

Puss & Kram o nyp i stjärten...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Kul att du gillade din karta!

Karin sa...

Puss och kram själv! Om en vecka sticker vi till Mallis! Håll tummarna för bra väder!!