tisdag 19 maj 2009

Nu är den vår.. =)

I dag kom båten!!! Jättefin!! Men vi hade lite problem innan vi fick i gång den men till slut så... Då tog säljaren, jag och Björn en provtur så jag körde jag med.. Kul!! Så nu ligger den på plats i vattnet och vi tar inte upp den nåt innan hösten så fräscha upp den invändigt kommer vi göra där den ligger...
Ja, det har varit en lång dag... Vaknade i natt och hade jätteont i halsen så jag kunde inte svälja och sen.... har jag börjat få ont i tarmfickorna igen... NEEEJJJJ!!! Så i dag har jag inte ätit mycket... =( Får bli flytande kost ett tag nu...
Efter att vi varit på banken åkte vi till Hudiksvall för jag skulle ju till läkaren.. Fick ta mer prover för leverprovet var inte bra så det skickade de akut ner till Gävle och som jag skulle få svar på senare under dagen.. Men.. dessvärre hade jag glömt mobilen i bilen när vi höll på med båten så doktorn hade ringt 2 ggr.... Suck!! Hoppas hon ringer i morgon bitti igen.. Läkaren skickade även remiss för ultraljud på buken med tanke på tarmfickorna och sen sjukskrev hon mig på halvtid ett tag till... Fan vad jobbigt det är det här känner jag... Och skulle det va så att jag skulle få tillbaka tarmfickorna igen.. Ja då vet jag inte vart jag tar vägen... Så ikväll fick jag i alla fall i mig mosad potatis med sås.. eller var det sås med mosad potatis.. =)

Trött som bara den efter en hektisk dag ska jag nu kolla lite mer på TV innan det är dax att nanna kudden.. Ska jobba i morgon igen..

Natti natti

Inga kommentarer: