torsdag 28 maj 2009

Dåligt med uppdatering här va??

Jobbat både i går och i dag men i morse glömde jag ta min medicin och det kan jag lova kändes när jag kom till jobbet... Hjärtklappning och kände mig jättekonstig i kroppen.. Tur att jag bara jobbar 4 timmar.. Lunchen åt jag med mina jobbarkompisar på Församlingshemmet, soppa you know.. =) Sen åkte jag med Pilla på Rusta och Elgiganten...
När jag kom in till Söderhamn mötte jag upp Robert så då handlade vi allt tills på lördag sen åkte vi hem..
Malin kom på en kaffe sen kom Tony & Anneli med husvagnen.. De ska ju campa här i helgen.. =)
Och nu har jag städat en av gäststugorna...
I ringde jag till sjukhuset i Hudiksvall också och bad om att få byta läkare till en svensk.. Ja ursäkta men jag förstår faktiskt inte vad min ungerska läkare säger och tycker att hon är lite väl drastiskt med mig.... Så nu ska jag få en riktig "svenne".. =) Thank god!
I morgon bitti bär det av till sjukhuset i Söderhamn för då ska jag ta nya leverprover.... Sen börjar de.... =) Ja vad?? Det får ni se... Hahaha....

Ja ja... Ha en fortsatt trevlig kväll och början på den underbara helgen som komma skall men strålande SOOOOOL!!!

Tjao!

Inga kommentarer: