lördag 9 maj 2009

Tack Farmor!

Ja jag har inte kommit av gårn hemma idag... Har bara varit hemma och slappat större delen av tiden om jag inte pratat i telefon och styrt upp vissa saker.. =)
I varje fall ringde farmor förut och undrade hur det var med Simba... Då frågade hon oxå om jag inte var ute i trädgårn och donade på men jag är ju ingen trädgårdsmänniska vet du väl svarade jag... -Ja men ni som har så fin trädgård måste ju rensa ogräs så nu tycker jag du ska gå ut och rensa lite sa hon.. -Det är ju faktiskt maj nu...
Snacka om att jag fick dåligt samvete när vi hade lagt på så vad gjorde jag... Jo gick ut och rensade jordgubbslandet.. =) Så nu är det gjort... Skönt!!

Sen skulle vi egentligen varit på dop i Stockholm i dag för Roberts syrra och hennes Nalle skulle döpa Maximus... Men Robert var ju redan uppbokad sen länge med Jägarskolan så vi fick tyvärr avboka dopet... Men... Då ringde de förut och berättade att de gift sig!!!! Så nu är de Herr & Fru Ihrestam!! GRATTIS!! Och synd att vi inte kunde vara med... Men vi ses snart ändå!!

Nu ska vi göra oss klara och åka in till stan.. Det blir väl jag som får köra hem...

Ha dé!

3 kommentarer:

Nilla sa...

Hej Vännen. Hoppas allt är bra.!
Jag har bytt adress till min blogg till:
http://www.metrobloggen.se/Nillassida
Vi Hörs

kram kram

Lena sa...

Visst är det skönt när jordgubbslandet är fritt fån allt ogräs...

Kram

Malle sa...

Ja det känns bra... Det är bara att tacka Farmor, annars hade det nog inte hänt... Hahahaha...
Kram