torsdag 14 maj 2009

Ultraljud och tandläkarn...

Nej, jag är inte gravid... =) Jag har varit på ultraljud för sköldkörteln och allt såg bra ut tack och lov.. Ingen förstorad sköldkörtel här inte.. =)
Sen gick jag till Krysset och åt lunch, en sallad blev de...
Gick lite på stan innan jag åkte till tandläkarn och skulle laga hål... trodde jag... men jag hade inga hål!!! Jippie! Jag pressar tydligen tänderna väldigt hårt på natten så därför kan det ila... Och därav en fruktansvärd huvudvärk emellanåt oxå... Så de la på flour som ska ligga kvar...
Sen uträttade jag lite annat innan jag åkte hem...
Hann med att ringa några samtal i bilen oxå, bl.a. till Halmstad (vårt HK) om jobbet... Så jag hoppas allt löser sig till det bästa nu...

Nä, slappa lite sen får vi se vad som händer...

Kolla in min systerson, han genrepar inför deras uppträdande på dagis i dag... SÅÅÅÅÅ SÖTT ALLTSÅ!! Kommer bli en bra artist en vacker dag..

Ha dé!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Kommer du och hälsar på oss på jobbet i morr´n?

Malle sa...

I morrn?? Nä, det tror jag inte... Men på måndag kommer jag.. =) Är det nåt speciellt i morgon?

Fru Karin sa...

vad bra att du tog tag i detta själv! Vi ses ju inte förrän om dryga veckan nu! Ser ut som att det blir kanonväder på Mallis btw : D Kraaam!!!

Malle sa...

Ja är inte ett dugg avis... =) Ha så himla skönt nu och sola lite och ta en drink för mig med!
Kram