tisdag 26 maj 2009

Home sweet home...

Uppe med tuppen i morse och gled iväg till jobbet... Och när jag gick upp för trappan kändes det som jag nyss gått därifrån... =( Jobbig känsla det där... Ja sen slutade ju Malin hos oss i går... Vi har ju pendlat ihop ett bra tag, fast inte nu på slutet när jag varit sjukskriven... Ett tufft beslut att ta men jag tycker att du gjorde rätt... Och jag sa faktiskt till Mia i morse att jag var lite avundsjuk på dig som slapp att åka till jobbet i dag.. =) Ja du vet ju vad jag menar.. =)
Pratade med syrran i telefon i dag och fick väl en ny idé men jag vet inte om den är så bra.... Ja ja... Den som lever får se...
Efter jobbet hade jag lite ärenden.. Hahaha... Ja resultatet kommer ni få se senare... Och på hemvägen stannade jag till hos grannen som har sytt gardiner åt mig till gäststugorna... Så nu ska de sättas upp under veckan...
Nu har jag nyss ätit och ska bara ta det lugnt o kolla på TV... Jobb i morgon igen...

Have a nice evening...

2 kommentarer:

ellinor sa...

tack kusin! vi hade de jättebra, skönt att umgås en hel helg med syrran. jag åker hem till kga fredag, ska bli jätteskönt! ha de bra! kraam

Anna-Karin sa...

Nej , kanske inte en helt optimal idé.. men vrida o vända på saker går ju, då brukar det komma ut en bra lösning i slutändan. P&K