fredag 6 november 2009

De ä dax för fredagsmys....

Äntligen fredag.. och helg!!

Skulle hämta Ö på station 08,34 i morse men loket hade gått sönder så han satt fast tvåhundra meter från Station i Gävle innan de efter nån timme blev evakuerade och fick kliva ut över en åker... Och Ö i kavaj och finskor... Hahaha... Till slut kom det en buss och hämtade han så vid 11 var han framme i Söderhamn... Måttligt glad... Eller not.... Skulle själv blivit galen då mitt tålamod inte är det bästa... =) Men men... Vi hann med en utbildning i alla fall..

Sen ringde Näringslivschefen mig i morse så på eftermiddan kom han och två kollegor upp och överlämnade en blomma och hälsade oss välkommen!! Jättekul!

Jättefin blomma från Kommun och Faxe Park



Kom väl iväg från jobbet strax före 17, in och handlade innan jag brassade hemåt... Skulle börja med maten och ikväll skulle det bli Tacopaj men vad glömde jag handla.. Jo det viktigaste... Tacokryddmixen.. Så det var bara att tänka om och nu har jag en kasslergratäng i ugnen istället.. Det blir lika gott dé!

Helgen ska bli lugn, ska mest vara hemma och det känns skönt för förra helgen var lite hektisk... Men se kommer det ju finbesök på söndag.. =) Ska bli nice och det ser jag fram emot.. =)

Trevlig helg!

Kram Kram

2 kommentarer:

Lena sa...

Men lilla gumman...vad har man grannar till. Här fanns det tacomix så det räcker för hela skärgår´n.

Må så gott!!

Kram Lena

Malle sa...

Så många meter tänkte jag inte utan det var bara mat i skallen på mig.. Hahahaha.. Ja ja... Nästa gång, då kommer jag.. =)
Kram