måndag 2 november 2009

Synden straffar sig själv...

Ja i dag kom smällen... Dels har jag sovit fruktansvärt dåligt i natt men sen har jag även fått sota för helgen.... Så nu ska jag bara ta det lugnt och inte härja runt under veckan och inte till helgen heller.. Bara att acceptera att jag inte orkar lika mycket som förut... Har legat och vila efter maten så jag ska försöka hålla mig vaken och kolla på Ullared på femman som börjar i dag men sen hoppas jag verkligen få sova i natt...

Är fullt upp på jobbet men försöker att inte stressa där heller... Men det är så mycket som ska bli gjort de dagar vi inte har nån utbildare hos oss för när vi har nån hos oss vill jag ju gärna va med jag oxå... Men i morse var PPM hos oss och informerade och det var jättebra att lyssna på...
Hade egentligen en del ärenden efter jobbet men jag orkade inte så jag åkte hem.. Ska försöka ta det under dan i morgon då det är jobbrelaterat...

Sen har jag fått hjälp av mina kära medarbetare att sätta upp gardiner på mitt kontor i dag så nu känns det mer ombonat och hemtrevligt... =)

Camilla och Cina hjälper mig sätta upp gardiner.. =)



Voila! Här är mitt kontor =)



Ja så nu ska det bara upp lite mer på väggarna så blir det nog bra sen... Och jag ska försöka hålla ordning på skrivbordet.. =)

Nä, nu ska jag lägga mig på rygg igen, fast i soffan o kolla på TV..

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kontor gumman!! De känns väl bra med ett eget kontor :-)
Kram Mia

Karin sa...

Najs med eget rum : ) Ja, nu tycker jag att du får lugna ner dig lite ; ) om inte kan du väl vara sympatiutmattad med mig??!! Kram!!!