lördag 21 november 2009

Stort grattis på bröllopsdagen!

I dag har mamma och pappa var gifta i 39 år!!!

Tänk, 39 år.. Så lång tid!! Det är kärlek dé!! Nästa år har de alltså 40 års jubileum.. Ja då måste vi hitta på nåt festligt för dom...

STORT GRATTIS!!



Så syrran och jag har skickat blombud och de har fått jättefina blommor...



Hoppas ni får en underbar dag!! Älskar er!

Är jättetrött i dag, har sovit fruktansvärt dåligt i natt.. Dels kollade vi på TV till sent och när vi väl gick och la oss började min käre sambo prata i sömnen.. Ja helt otroligt men det var både matlådor, indianer och kanoter i natt... *skratt* Fattar inte var han får allt ifrån.... =)

Vi gick upp tidigt i morse och åt frukost med Robert 2 innan han skulle åka vidare.. Sen tog jag en promenad förbi Björn och Laufey och hämtade de små muffinsformarna (jag har bara stora) och fortsatte en liten bit till.. Det har ju varit sånt otroligt bra väder i dag, har ju varit som en vårdag....
Gick hem och bakade mina efterlängtade pepparkaksmuffins och saffransmuffins.. Tyvärr pratade jag i telefon så jag glömde pepparkaksmuffinsen... Men men... De blev lite hårda uppe på toppen men annars himla goda... =)



Gick ut och ropade på Simba sen gick han och jag till skogen och plockade mossa..



Tänk va go han är min älskade Simba.. Älskar ju att vara med när vi gör nåt.. Och han pratade med mig hela tiden i skogen.. Skulle bra gärna vilja veta vad han säger oxå.. Har funderat lite på att ta hit nån som pratar med djur.. =) Vore häftigt!
Sen gick vi i alla fall hem och Simba la sig utmattad och sov... =)



Tanken vara att vi skulle åkt tillbaka med kärran i dag till svärfar men vi blev bjudna på mat ikväll av våra goa grannar Anders och Lena så vi tar kärran i morgon istället.. Och jag åker till Bollnäs nästa helg för Pilla kunde ändå inte ses i morrn.. Så hoppas du Karin oxå är hemma nästa helg så vi kan ses?

Ute snickras det för fullt.. Panelen ska på nybygget nu så det går att jobba inifrån sen.. Skönt...

Förresten. Vi har köpt skötbord och spjälsäng nu...

Skötbord Leksvik, fast med överdel till...



Spjälsäng Leksvik



Och barnvagen är beställd men den har jag ju visat här tidigare...

Nä, nu måste jag gå och lägga mig och vila en stund om jag ska orka vara social ikväll..

Ha det bra!

Puss & Kram o nyp i stjärten =)

1 kommentar:

Karin sa...

Det ska nog gå bra med nästa helg :-) Vi hörs närmare! Puss