söndag 8 november 2009

Söndag

Har haft en rätt lugn dag och det behövdes efter gårdagens utsvävningar kan jag lova.. Slutade med att jag bakade amerikanska blåbärsmuffins och snickers i går kväll.. Sen kom Janne och Lars och hälsade på, och det var ju inte i går vi sågs så det var kul att de kom en sväng!

I dag på förmiddan åkte jag in till stan och lämnade en massa tidningar och pantade flaskor.. Sen passade jag på att handla lite innan jag åkte till Agneta och Christer och hämtade Cocosbollar jag beställt av Elin, Mias dotter. Mia och Kevin var också där och vi fikade innan jag åkte hem.

På eftermiddan kom Pilla och Karin och hälsade på! Jättekul! Karin hade ju aldrig varit här så det var väl på tiden nu.. =) Ja det var jättekul att umgås lite =)

Ute har det varit full aktivitet hela dagen, takpapp har hamnat på taket och det var inte klart förräns vid 19 ikväll.. Jättebra jobbat!

Åkte in till stan igen och hämtade pizza så nu har vi nyss ätit sen ska vi kolla på Ensam mamma söker och sen är det godnatt!! Är rätt trött för jag sov dåligt inatt!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Karin sa...

Det var på tiden att jag fick se Er mysiga stuga/blivande hus! Kommer att bli finemang det där : ) och tack för supergoda muffins! Hoppas vi hinner ses ngt mer nu innan min sprängning... Kraaam!

Malle sa...

Tack själv, det var jättekul att ni kom! Hörs o ses snart!
Kram