torsdag 26 november 2009

TT kan betyda två saker i dag... =)

När jag var på väg att hämta upp Ö på station i morse fick jag veta att han inte var med tåget så jag åkte till jobbet i stället... Det har rullat på bra hela dan och säljarna börjar gå från klarhet till klarhet! Jättekul!

Sara "lurade" med mig på Sibylla på lunchen så det blev mos/strips med korv och räksallad och efter det kom första TT:n... Ja ni förstår ju själva om jag inte ätit Sibyllamat på flera år att det blev en tarmtömning... *asg* Ja men jag är ju inte mer än människa och alla gör ju nr 2 så det är väl egentligen inte så konstigt... Klockan var ju dessutom strax före 13 och då förstår du ju vad det betydde Karin?? Hahaha...

Nästa TT kom när jag kom hem och då var det dax för Tradera Träsket! Hade lagt bud på 3 auktioner som alla gick ut ikväll och den första var ju taklampan som jag visat tidigare på bloggen... Det blev lite fight och innan det var klart hade jag handsvett men jag fick den... =)

Nästa auktion en timme senare vet jag är en mycket populär tröja som jag ville ha, helt ny, och jag har varit själv om den hela tiden fram tills ikväll givetvis... Så återigen dax att ge sig in i fighten men jag gick segrande ur den med... =)
I slutet på tredje auktionen satt vi och fikade och jag tyckte klänningen gått upp lite väl mycket i pris men ville vara med på slutet i alla fall... Men... Vi satt och pratade och kollade på TV så sista gången jag uppdaterade, ja då var den redan slut auktionen så det blev inget med den..

Men jag är jätteglad för de två första för det var verkligen två grejer jag ville ha!!

Under mina Tradera timmar ikväll kom även Pilla och hälsade på... Så vi hann även ner i förrådet och kollade efter kläder och alla julgrejer... =) Så nu har en tomte i fönstret kommit upp.. Lite tidigt men det struntar jag i... Så nu är det bara lite snö som fattas så det lyser upp lite i beckmörkret som är här i skogen.. =)

I morgon har jag ett möte strax efter 8 så jag måste vara på jobbet tidigt men däremot ska jag sluta lunch för jag och Robert ska åka till Gävle och julhandla lite...

Nu är det natta!

Sov gott!

1 kommentar:

Karin sa...

Yes - kvartiettkörven ; ) puss!