fredag 13 november 2009

Helgen is here....

Ja då har ännu en vecka gått och jag känner mig nöjd efter sista arbetsdan på veckan.. Säljarna har kommit igång lite smått o börjat ringa i dag.. Känns jättebra!
Lunchen intogs på Kinan med Anncha och Sara.. =) Gott men blev ruskigt mätt! Och jag sparar ju alltid det friterade till sist för det är godast... Men det måste jag nog ändra på för jag var proppmätt innan och var ju bara tvungen att äta upp det godaste.. =)

Mådde lite bättre i dag i alla fall så efter jobbet åkte jag och handlade... Så jag var hemma strax före 18 och mötte Robert i dörren i princip för han åkte på bio med grabbarna...
Men innan det fick vi ringa hit Anders för det har blivit nå fel på varmvattenberedarn... Vi har liksom inget varmvatten.. Ja jag vet inte om man ska skratta eller gråta längre för det här är ju vardagsmat för oss nu.. Ja det finns ju inget direkt som flyter på för oss med det här huset.. Konstigt att man orkar hålla humöret uppe i alla fall.. Men vissa dagar ja, då skulle man önska att skiten brann ner... Men det finns inget ont som inte för nåt gott med sig brukar man ju säga och det är väl bara att hoppas på det...
Om inte annat så har vi ju varann och en liten bebis att se fram emot! =) Och om nåt år när vi sitter här kommer vi säkert se tillbaka på den här tiden med helt andra ögon för man lär sig ju alltid nåt av det också...

Nä, nu ska jag kolla på Idol! Bäst att hålla sig inomhus också nu när det är fredag den 13:e.... =)

Förresten.. Jag har beställt en ny lampa... Att ha över köksbordet... Tanken var ju från början att vi skulle ha spotlights i taket i köket men nu har vi ångrat oss så efter lite övertalning så gick min andra hälft med på att köpa denna.. =) I like it a lot!



Trevlig helg!

Inga kommentarer: