onsdag 11 november 2009

Var helt vitt på backen i morse när jag kom ut men det försvann under dagen..

Fullt upp på jobbet... Var tvungen att skriva en lång lista i dag på allt som skulle hinnas med.. Och tyvärr kunde jag inte delegera ut nån heller men jag hann med allt.. Satt kvar en timme på jobbet när alla andra gått hem och det var lugnt och tyst så jag fick en hel del gjort.. Men jag måste nog ändå införskaffa oss en radio till jobbet.. =)

På lunchen i dag åkte jag och tvättade bilen och det kan jag lova behövdes... Fy så skitig den var.. Så nu är det bara insidan kvar...

Känner mig annars nöjd med dagen..

Har börjat fundera på lite julklappar men eftersom jag kommer åka tåg ner till Karlskoga så kan jag ju inte bära hur mycket som helst och kommer inte orka heller för den delen.. Helt otroligt men jag börjar redan nu få svårt att bocka mig ner om jag ska få på mig skorna... SUCK!! Så hur ska det gå om en månad eller två??
Men sen ska jag börja skriva en önskelista vad jag önskar mig oxå... =) Kanske kommer jag lägga ut den här.. Vi får se...

Mätt och belåten är jag också då min käre sambo gjorde nåt hopkok med pasta, bacon, champinjoner och creme fraiche så nu ligger vi i soffan o kollar på Bonde Söker Fru..

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: