onsdag 18 november 2009

Lillördá...

Dagarna går så otroligt fort på jobbet så jag hinner knappt blinka.. I går var min chef hos oss så det var möten i princip hela dan.. Det är knappt så man hinner andas om man ska hinna med Stockholmstempot.. =)
Och jag brukar ju alltid ha lååånga listor som ska gås igenom när han kommer upp men i går innehöll den endast några få punkter... Ändå är det mycket att gå igenom och kvällen blir lång..

I dag har också varit en hektisk dag kan man lugnt säga.. Har inte hunnit med det jag ska göra så det får hamna på morgondagens göromål... Om jag hinner då vill säga för då har vi utbildning med Ö... Men det är ju grejer som oftast kommer upp "akut" som måste fixas pronto...

Innan jag åkte hem i dag så tog jag och Carina en sväng förbi Erikshjälpen för att kolla om vi hittade nån byrå till kontoret som vi kan ställa skrivaren och faxen på och jag tror vi hittade ett bra alternativ...

Nä, nog om jobb för i dag...
Har nyss ätit, blev fläskfilégryta och kokt potatis.. Gott gott!! Sen ska jag kolla på Bonde Söker Fru klockan 20...

Till helgen tänkte jag baka lite.. Får se om jag orkar baka Lussebullar men annars får det räcka med Pepparkaksmuffins och Saffransmuffins.. Har aldrig gjort det tidigare så det ska bli spännande att testa.. Ska även gå ut och plocka mossa.. Sen har jag även lite planer på att fara till Bollnäs men vi får se hur mycket jag orkar.. Hör av mig i så fall Pilla och Karin.. =)

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh saffransmuffins låter gott!! Ja hör av dig du om du ska till "storstan" ; ) kramkram!

Malle sa...

Japp jag gör dé...
Kram