torsdag 19 november 2009

Vecka 22+2

Tänk vad fort veckorna går och häromkvällen kände Robert för första gången bebisen sparka.. Häftigt! Den märks ju mest på kvällarna när jag ska gå och lägga mig och på morgonen... Men jag har inte känt några riktiga sparkar än, men hoppas det kommer snart... =)

I dag har Ö varit hos oss och haft vidareutbildning i systemet och på säljbiten... Jag fick lite tid att lära mig dra ut statistik och rapporter på seneftermiddagen.. Och det kan ju behövas nu när säljarna kommit igång att ringa och sälja...

På vägen hem i dag pratade jag med mamma som berättade om vad hon varit med om det senaste dygnet och vi fick bägge sånt skrattanfall så jag kunde inte ratta bilen på vägen.. Tårarna sprutade på mig och jag skrattade så jag knappt fick luft... =) Ja jag säger då det.. =)

I morgon har jag en tid inbokad hos min läkare på medicin i Hudiksvall.. Har försökt boka om den x antal gånger så jag inte missar utbildningen men det fanns inga andra tider och det var viktigt att jag kom dit så det är bara att ratta mot Hudik i morgon bitti...

Ja snart är det helg igen, ska bli skönt att ta igen sig... Ska försöka o ta det lugnt men jag vill i alla fall baka och sen hoppas jag komma iväg till Bollnäs...

På måndag har jag en lunchdejt med en fd jobbarkompis... Ska bli kul att se henne igen.. Var några månader sen nu.. =)
Sen rullar det på hela veckan med utbildning tisdag till torsdag och fredag har jag också bokat in en lunch... Många luncher blir det.. =)

Ha en bra kväll!

Kramen

4 kommentarer:

Anna sa...

åå va mysigt :-) Men magbilden malin var e den:D

Malle sa...

Den kanske kommer... =)

Anonym sa...

Hej kusinen...
Du, barnvagn och en bilbarnstol (den efter den första stolen), Tripptrapp-stol finns för en billig penning här i Karlskoga. Hör av dig om du vill titta...
Marie

Malle sa...

Hej Kusin!
Tack, barnvagn har vi beställt en ny men bilbarnstolen kanske kan va intressant.. Kommer hem till jul så jag kan höra av mig..
Trevlig helg!
Kram