torsdag 5 november 2009

Snön är här!!

Hade fullt upp i går så därför hann jag inte skriva.. Hade Per hos oss från Sthlm, min närmsta chef, så full rulle hela dan med olika möten hit och dit, tidningen som kom och gjorde reportage och när väl dagen var slut för säljarna, ja då satt vi oss och gick igenom min "långa" lista... Brukar ju ha en del att ta upp när han kommer till Söderhamn så vi satt långt inpå kvällskvisten... Bägge två var bra slut efter en lång arbetsdag men vi fick oss i alla fall ett gott skratt innan vi skulle gå hem... Han visade mig sin kalender och här är veckans....

Jag behöver kanske inte kommentera... Det talar sitt eget språk va? =)



Trött som bara den köpte jag med mat hem till mig och min kära sambo så vi åt kollade lite på TV sen var det godnatt!

I dag började snöovädret.. Fy säger jag bara... Och det här är bara början... Jobbigt men det är bara att gilla läget.. Måste bara hitta en jacka som jag får igen... Börjar ju få en mage som är ivägen... =)

Möttes ju av ett tidningsreportage i Kuriren i morse med mig på förstasidan!!!! PINSAMT!! Jag kunde ju i alla fall ha sett "lite" glad ut.. Men annars var det väl helt okej skrivet.. =)

Nu ska vi snart äta sen blir det att kolla på TV, ja jag går i alla fall inte utanför dörren nå mer idag inte.. Hoppas på att jag vaknar med solsken i morgon bitti.. =) Önskedröm va?

Vill också bara säga att jag trivs nåt otroligt bra på mitt nya jobb även om det är mycket att göra.. Veckorna går sååå fort.. Ja det känns verkligen jättekul!

G som i gokväll!

Inga kommentarer: