fredag 27 november 2009

Grubbel....

Jobbade till lunch i dag sen åkte jag och min darling till Gävle och skulle köpa julklappar... Men... Det blev INTE EN julkapp utan vi handlade grejer till oss själva och sen storhandlade vi på Citygross innan vi åkte hem... Och det räckte med de timmarna vi stuffade runt..
Var egentligen bara på Clas Ohlson på Gallerian Nian sen åkte vi ut till Hemlingby coh var på Jula, Blomsterlandet, Biltema och Citygross...
Pust o stön så trött jag var när vi åkte hem...

Lägger ut bilder i morgon på vad som inhandlats.. =) Hittade i alla fall en grej som VI önskar oss i julkapp...

Sen finns det en grej som gnagt i huvudet på mig hela dan men jag ska försöka koppla bort det i helgen... Kan i alla fall säga att jag uppskattar ÄRLIGA och RAKA människor och inte FALSKA människor som inte vågar stå för sin åsikt!! Så det så!!

Trevlig fredag kväll!!

3 kommentarer:

Anna sa...

men va e de nu?:(

Carina sa...

Ja du, det var ju synd att det inte blev några klappar! Bättre lycka imorrn! Vi kan höras på söndag om du känner för det, vi kanske behöver peppa varann lite för måndagen! Kram

Karin sa...

Det är bara att sålla bort alla "falskisar" ur sitt liv! Enkelt! Blir det nå Bns i helgen då?? Idag har jag ganska fullt upp men i morgon? Puss!