fredag 20 november 2009

Fredagsmys...

Japp då är fredagen här och tacosen har precis smält i munnen.. =) Kommer nog aldrig tröttna på det tror jag..

Skulle ju till läkaren i morse i Hudiksvall och skulle ta med kärran tillbaka till svärfar som vi lånat så jag åkte strax före 8 i morse men.... när jag kom till Vågbro ringde mobilen och sköterskan ringde och avbokade tiden för det hade hänt nåt sa hon och ingen läkare fanns där... Suck!! Och jag som ringt och tjatat på att få byta tiden hela vecan men blev sen inställd på att åka och så blev det inget i alla fall... Nä, så då åkte jag till jobbet istället... Fullt ös hela dan och så brukar det ju vara när Ö är hos oss.. =) Men många bitar har fallit på plats nu dessa två dagar och det känns skönt!

Kom väl från jobbet strax före 17 och skulle iväg och handla... Köpte även grejer till helgens bakverk som ska bli... Men jag trodde väl jag skulle smälla av när jag frågade vad saffran kostade... 33 jävla spänn!!! För 0,5 gram!!! Det är dyrt kilopris det... Så jag hoppas verkligen det blir goda saffransmuffins i morgon!! =)

Ja och nu har vi alltså käkat tacos, jag, Robert och Robert... Hahaha.. Sant, har en Robert till här ikväll...

Ja jag kommer inte hinna med nån Bollnästrip i morgon för det blir bak, plocka mossa och sen måste vi upp med kärran till Iggesund men jag hoppas orka det på söndag... Annars får jag ta det nästa helg... Ska inte stressa och ta ut mig nu...

Hejdå bloggen!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja saffran e skit dyrt :D Ja var på väg ramla baklänges ja med :-) Men lägg ut en magbild nu :-) Å dom där muffinsen blir nog skit gooooda :D Skicka hit några =)