lördag 7 november 2009

Heldag inne...

Jag har knappt varit utanför dörren idag, har haft så fullt upp inne.. Har haft ett riktigt röj kan man säga.. Sen har jag möblerat om.. Eller inte jag utan arbetarna från utsidan.. Jag pekade vart de skulle gå med möblemanget och sen stod det där helt plötsligt.. =) Så jag är helnöjd att äntligen fått ett kök!! Sängen is gone.. Några meter närmre det riktiga sovrummet som ska bli i alla fall... Men det blev bra... Så jag har inte suttit ner på 6 timmar för när jag var klar började jag laga mat.. Och sen om jag orkar ska jag baka lite.. =)

Men här är förvandlingen..

Nya köksdelen.. =)



Bardisken mot vardagsrummet..




Ja det har hänt en hel del både på insidan och utsidan i dag.. Mer kort kommer i morgon...

Laufey kom upp och fick sig ett glas vin medans jag höll på att röja runt här.. =) Trevligt med sällskap!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

Karin sa...

ajabaja Malin - du skulle ju lugna ner dig ; ) ses sen! kram