tisdag 3 november 2009

Vecka 20+0

Japp, då har man gått halva tiden då och jag väntar på att det ska börja sparka.. =) Har känt nån spark och jag blev mest full i skratt för det kittlade...

Fullt upp på jobbet som vanligt, har fått min nya mailadress idag.. Äntligen... Så jag slipper använda min hotmailadress...
På lunchen åkte jag och 3 tjejer till och kollade på Mias Prylbod om vi hittade nåt skoj men icke.. De har ju utökat nåt helt otroligt mycket men trots allt är det allt bra mycket rammel där men en och annan godsak oxå... Men jag handlade inget...

Robert kom upp och hälsade på innan jag slutade och sen åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem och åt potatis- och purjolökssoppa...

Sen ringde Björn och frågade om jag ville bli av med karln för en kväll.. =) Han hade nämligen senaste Falk filmerna hemma, dvs del 5 och 6!!! Så Robert och Anders knallade ner och skulle kolla... Så avis jag blev men jag och Lena får kolla på de en annan dag... Eller hur? =)

I morgon kommer min chef från Sthlm så det blir nog en lång dag om vi ska hinna gå igenom allt vi ska...

Nä, jag ska nog bädda ner mig i sängen nu och läsa senaste Vi föräldrar som kom på posten i dag...

Natti natti!

3 kommentarer:

Lena sa...

Killkväll med Falk utan oss...vilken synd. Men filmerna ligger här, skulle tro att jag kollar på en i morgon om det är skit väder...

Ta det lugnt!!

Kram Lena

cicci sa...

Men va roligt me en liten, har inte läst din blogg på länge ..Jätte Grattis :0)..hoppas du mår bra...kram cicci

Malle sa...

Ja håller helt med dig Lena.. =) De var tydligen himla bra..

Tack Cissi! Jag mår jättebra, har varit rätt trött en period men känns lite bättre nu men då jobbar jag max istället.. =) Så jag ska försöka trappa ner och ta det lite lugnt..
Ha det bra!

Kram på Er!