söndag 22 november 2009

Huvudvärk!!

Vaknade med sprängande huvudvärk i morse och har det fortfarande... Jobbigt! Man skulle kunna tro att det var jag som drack den där 16 åriga whiskeyn i går men jag höll mig till Julmust... Hmmm.. Kanske var den?? =)

Vi var i alla fall hos Anders och Lena och blev bjudna på mat, Grekisk Pyttipanna!!! Och till efterrätt fick vi blåbärspaj och sen hade jag tagit med muffins... JÄTTEGOTT!!! Så mätta och belåtna började vi spela kort... Började med att avsluta förra helgens omgång som vi aldrig spelade klart sen blev det två omgångar till... Var bra trött på slutet kan jag lova...

Gotrollet Hampus



Men i natt har jag sovit hela natten och det var ju behövligt... Hoppas bara att huvudvärken släpper...

Skulle ju ha varit till Stig idag med kärran men vi tar det till veckan i stället.. Orkar inte åka nånstans med sån huvudvärk och Robert han är ute med snickarn så det blir så sent i alla fall...

Eva kom förbi förut och jag fick jättesöta fåglar hon gjort själv... Så jag satt 2 av dom i nya krukan jag köpt och la i mossan jag plockade igår..



Ska i alla fall försöka laga lite mat nu så jag får i mig nåt...

Vi hörs!

Inga kommentarer: