måndag 16 november 2009

Ny vecka, nya möjligheter...

Började morgonen med ett besök hos barnmorskan.. Tog blodtrycket och det låg bra, lyssnade på hjärtljuden på bebisen och de slog 144 slag/minut nu.. Sen vägde jag mig.. Oh my god!! Jo tack visst hade jag gått upp.. Så nu måste jag börja motionera... Ja för min egen skull alltså... Så jag ska försöka gå och simma nån dag nu i veckan.. Ja för det är ju inte så skoj att gå ut och gå i kolsvarta mörkret när jag kommer hem från jobbet...

Full fart på jobbet, nästan alla är nu igång och har börjat ringa.. Men... sen har ett par stycken valt att lämna oss i dag så de känt att säljobbet inte passat dom och så kan det ju faktiskt vara...

Har suttit o kollat på spjälsäng och skötbord nu ikväll och jag tror det blir Leksvik från IKEA.. Helst av allt skulle jag vilja ha Baby Dan Tarok men jag tycker det är lite onödigt att kasta ut nästan 3000:- för bara spjälsängen...

Ska kolla på Ullared klockan 20, är ju bara ett måste så man får skratta lite.. =)

I morgon kommer min chef från Stockholm så det blir nog en lång dag... Fast min lista är inte lika lång som förra gången.. =)

Nä, nu ska jag vara lite social...

Kram Kram

Inga kommentarer: