måndag 23 november 2009

Måndag igen...

Då började vi på ännu en ny vecka och en dag närmre julafton.. Det är inte långt kvar nu ju... Och fort går det med... December kommer gå i en rasande fart skulle jag tro...

Började morgonen innan jobbet att åka och beställa kakel till köket.. Billigt och bra va?? Hmmm.. Valde ett som "bara" kostade nästan 600 kr per kvadrat.... Ja ja, tur att det inte går åt många kvadrat i köket... Ska bli såå skönt att få det klart innan jul i alla fall och det kommer bli sååå jäkla snyggt!

Jobbat som vanligt och Marit kom upp och hälsade på innan vi gick ut och åt lunch.. Himla skoj att se henne, det var ju ett tag sen.. =)

När jag kom hem gjorde jag spenatsoppa och ägghalvor men soppan smakade blä.. Vet inte vad som gick fel i dag... Men jag åt ändå...

Måste väl kolla på Ullared klockan 20 sen ska jag försöka gå o lägga mig.. Har ont i huvudet i dag med.. Vet inte vad det kan bero på...

Tack syrran för att du hämtat spjälsängen idag!

Iiiaaaahhhhhh!!! SHIT!! Tyckte jag såg nåt i ögonvrån och jodå!! En stor jävla spindel på min axel!!!! Men nu är den död!!! Tack och lov!!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

erica sa...

Hej hej! Kikar in och lämnar ett litet avtryck...jag bloggar också, en hel del om inredning, mode och livets goda=) Nu blir det en massa julinspiration och pyssel!
Kram från mig (Erica)

http://erica.myshowroom.se

Malle sa...

Tack för titten! Välkommen åter! Ska kika in hos dig med..
Trevlig jul!
Kram