torsdag 12 november 2009

Fredag i morgon tack och lov...

Har haft en lång och jobbig dag på jobbet.. Vi började köra skarpt i nya systemet, massor av frågor dök upp, det skulle fixas och donas med kampanjer och nya mail..

Känns som om jag suttit i telefon mer eller mindre hela dan så när dagen var slut var jag oxå slut kan jag lova.. Fick otroligt ont i magen så jag fick sätta mig ner och ta det lugnt en sväng..
Skönt i alla fall med bra arbetskamrater!

Tanken var att jag skulle åka och veckohandla men jag orkade inte så jag åkte o kollade på en kökslampa och sen tog jag med varsin kebabrulle och åkte hem... Så skönt att komma hem och bara slappa i soffan... Så gissa om jag längtar till helgen så jag slipper ställa klockan och bara kan va hemma och koppla av...

På lunchen i dag åkte Anncha och jag ner på stan.. Jag var faktiskt på bolaget.. Japp! Köpte alkoholfritt vin för vi ska ha middag hemma på lördag och då kan det vara lite myspys att få ta sig ett glas vin.. =) Sen åt vi lunch på Furan, en himla god sallad...

Nä, nu ska jag kolla på Mammas Pojkar och sen gå och lägga mig och invänta fredagen..

Passar också på att gratulera Birgitta på din födelsedag i dag! Grattis Grattis!

Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HellÅ! Äntligen fredag it is....wei! Läste om dej i tidninga. Kul, men inte fan tänkerå ja lämna ut mine peningan te sånne som däg è!
aja,hade gott! trevlig hälj sug å svälj!

2730/PTW -

Jessica sa...

Du måste ju sköta om dig och ta det lite lugnt!!

hittat en rolig grej som jag tror att även du gillar.. länk finns i min blogg :D

varma hälsningar från mig

Malle sa...

Ska kolla vad du har för skoj i bloggen Jessica...

Och till dig PTW... Hmm.. Vi får väl se.. Hahahaha..

Trevlig helg!
Kramar