lördag 6 juni 2009

5 dar kvar...

...Sen bär det av mot Karlskoga och hem till mamma och pappa några dar.. Har ju inte vart hemma sen i julas så det är på tiden nu.. Detta året har gått så fort och sen har ju jag varit sjuk större delen av 2009 men nu känner jag att det är dax att åka hem.. Sen fyller ju pappa år så han ska firas... Får se om jag tar med mig Simba oxå.. Så han får lite lugn och ro från den lilla gangstern vi har.. Ja det beror på vädret och om jag ska in på IKEA för då kan det bli svårt att ta med Simba.. Jag vill ju inte lämna han i bilen själv...

I morse var jag uppe redan kl. 6!! OFRIVILLIGT!!! Men jag måste ha fått nån släng av magsjuka eller nåt... Ja inte så jag mådde illa utan det kom från andra hållet.. Men jag tyckte jag mådde bättre på förmiddan...
Så vid 13 åkte vi in till stan.. Robert köpte ett par jeans på Basicbutiken sen åkte vi ner till Hollywood och där köpte han ett par jeans till och en WCT tröja för presentkortet han fick när han fyllde... Så nu blir han så snygg så.. =)

Kl. 15 var vi bjudna på kalas för Alex fyllde år så Rachel hade ordnat en överraskningsfest... Vi fick jättegod mat, potatissallad, pastasallad, grönsallad, kycklingspett m. m. och efter det var det efterrätt.. Då bjöds det på gräddtårta, mazarintårta, äppelpaj, hallonpaj och brownies... Meeeen såååå gott det var!!!

Ja magen är väl inte skick än och det kan ju både du och jag förstå efter det här kalaset.. Hahaha...
Men nu har jag legat i soffan och kollat på film och slöat ett par timmar... men jag tror jag stannar här ikväll... Ja i soffan alltså...

Gonatt! =)

Inga kommentarer: