onsdag 24 juni 2009

Sommar och sol!!

Shit vad varmt vi haft det i dag.. Och värre kommer det väl bli i morgon.. Men det gör inget, för då ska vi ut med båten.. Gu så skönt de ska bli...
Har legat ute o solat i dag och givetvis bränt upp mig... Sen tvättade vi bilarna...
Kom på att vi skulle behöva ett cykelställ och parkera cyklarna i så jag började kolla på Blocket och hittade ett i Ljusne som jag ringde på.. Han hade det kvar så framåt eftermiddan åkte vi in till stan och började med en java hos Malin innan vi fortsatte mot Ljusne.. Fick cykelstället billigt och gubben han pratade så, han var himla trevlig, och hade så mycket att sälja.. Han försökte få på oss mer grejer men vi har nog själva så det räcker... Men däremot ska jag åka o kolla på en cykel som han hade inne i Söderhamn på fredag.. Jag vill ju ha fler cyklar här så vi kan cykla till Albertina när t.ex. mamma o pappa kommer..
Ja han var som sagt trevlig och där blev vi kvar i 1,5 timme och surrade.. =) Han skulle även höra av sig ang. ett nr till en som syr båtdynor... Alltid bra med kontakter ju.. =)

När vi kom hem gick jag över till Eva för jag hade köpt en present till henne sen hon sydde gardinerna till gäststugorna... =)

Nu har jag hängt tvätt och ska käka lite sen är det väl natta...

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Karin sa...

Tjingtjong! Syrran har nån bra kontakt i Edsbyn på en som är duktig att sy kapell och dynor om jag inte minns tokigt... Påminn mig så kan jag kolla upp närmare! För övrigt är jag inte nååå avis på dig som kan vara ute å njuta av sommarvärmen... Yeah right som Larsson skulle sagt ; ) Kraaam!