lördag 13 juni 2009

Var fan är kameran???

Hade kameran här i morse innan jag åkte till Valbo men nu när jag behöver den, ja då har den fått fötter.... Ja ja den kanske kommer fram snart...

Hann inte skriva nåt i går men vi var in till stan och handlade lite sen åkte vi förbi Malin & Sami och drack kaffe...
På kvällen gick vi ner till Laufey & Björn och kollade på film, I taket lyser stjärnorna, och ja, jag kan varmt rekommendera den.. Den var såå gripande och jättebra tyckte jag.. Det slutade med att både, jag, Laufey och Malin, som oxå kom och tittade på filmen, grät floder...

I morse åkte jag och Pilla till Valbo så jag mötte upp Pilla i Tönnebro och åkte med henne därifrån... Vi började på IKEA för jag skulle köpa nya lådor till diskbänken.. Eller ja, nu har vi ju dörrar man öppnar men jag har nu köpt lådor som man drar ut i stället.. Sen blev det lite annat smått o gott som vanligt... Sen var vi in på Köpis och där köpte jag en tröja på Intersport bl.a.... Sen var vi ju hungriga så då gick vi på IKEA och åt lunch...
Vi avslutade dagen med Djurkompaniet så våra djur fick lite gotta oxå.. =)
Ja men just ja... Jag köpte ju en spikamatta oxå!!
Provade lägga mig på den en stund förut.. Och ja.. Det gjorde ont, men det kommer nog bli bättre för varje gång..

Ikväll ska vi till Lena och Anders och spela kort och sen ska vi grilla lite med.. Gott!!
Och ja, jag mår faktiskt lite bättre, men hostar och harklar mig fortfarande.. Magen är dock bättre men jag måste vara försiktig...

Nu kom karln in och han hade visst kamera i fickan... Men nu orkar jag inte lägga ut nå kort så de får ni se i morgon...

Ha en fin lördagkväll!!

P.S. I morgon fyller papsen år!!! =)

1 kommentar:

Fru Karin sa...

skönt att du mår bättre - då hoppas jag att vi ses till veckan : ) Du är saknad! Kraaaam