tisdag 2 juni 2009

Trött!!

Fick ta Robbans bil till jobbet i morse för jag har ju såååå mycket olja i min... Hmmm.. Undrar vart den tar vägen egentligen?? Köpte i alla fall så jag kan fylla på i dag... Sen ska vi köpa mer olja när vi kommer upp till Hudik på måndag.. Ska ju ändå till läkaren så då får vi passa på att åka o köpa olja med...
Hur trött som helst har jag varit på jobbet i dag och ont i magen förstås... Tänk om det kunde gå åt ena eller andra hållet nån gång, eller ja, jag hoppas ju att det går åt det goda hållet så jag mår bättre snart..
Efter jobbet åkte jag till Maja & Pluto och köpte kattmat av Mia.. Go hon är min vän!! Sen stannade jag och tankade, köpte olja och handlade lite... Och nu händer det nog inte så mycket mer ikväll... Blir tidig kväll eftersom jag ska jobba igen i morgon...
Men vilket pucko det är på TV nu då... Ja tänk att det finns folk till allt... =)

Nä, ha en bra kväll!

Tjao!

Inga kommentarer: