måndag 29 juni 2009

Back at work!

Tillbaka på jobbet, kändes faktiskt helt okej idag! Tror det är för att jag vet att jag ska jobba heltid, har ju faktiskt varit påfrestande att jobba halvtid med eftersom det inte blir många timmar på jobbet och jag har väl känt att jag inte riktigt kommit igång men nu så... Nu är det väl bara ge järnet i 2 veckor innan det är time för semester...
Efter jobbet åkte jag till mekanikern som brukar fixa min bil... Den låter ju som en fågel kan man lugnt säga och killen tyckte väl inte jag skulle köra alltför långt med den innan han lagat den åt mig.. Är förmodligen en spännrulle till generatorn som behöver bytas... Men han skulle komma ut ikväll o kolla mer och även på Robbans bil men än har han inte dykt upp...
Sen åkte jag förbi Forsells Bygg & Marin och köpte den där lilla grejen till båten som behövdes bytas så den har vi varit nere och bytt ut ikväll...
Robban mötte upp mig i stna och vi handlade lite innan vi åkte hem och grillade.. Sen kom Tony & Anneli ut och drack kaffe och likaså Malin..

Nu har alla åkt hem och vi är inomhus, är HUR MYCKET KNOTT som helst ute så det är bäst att hålla sig inne...

Dax för kvällsduschen, sen är det gonatt!

2 kommentarer:

Karin sa...

Känns gr8 att hare tebax ;-)

Malle sa...

Tack! Det känns faktiskt helt okej!
Kram