söndag 14 juni 2009

GRATTIS PAPPA!!!

Hipp hipp hurra på födelsedagen pappa!! Hoppas tårtan var god och att du fått en fin dag! Jag kommer snart hem och grattar!! Bara jag blir frisk! =)

Men fy vilket oväder det har varit hela dan, tokregnar här... Riktig slappardag i soffan...
Men har i alla fall varit inne till stan och handlat allt till midsommarfirandet med Åse.. Skönt att få det gjort.. Och nu har jag mat i ugnen så vi ska snart äta.. Eller jag äter nog själv för Robban följde med Björn in till stan...

Har laddat hela eftermiddan på ett samtal jag skulle ringa och när jag väl slog nr då svarade det inte!!! Typsikt... Men han ringer väl snart chefen... Hoppas i alla fall så jag får det överstökat...

Här kommer i alla fall lite kort från den "förlorade" kameran... Bl.a. lerpölen utanför där de håller på att spränga och min nyinköpta spikmatta... Provade lägga mig på den i går en sväng och pappa hade legat på den 30 minuter i går.. Och jag... Ja jag räknade till 30 sen fick jag sätta mig upp... På´t igen bara!!! =)

Ja på tal om sprängningen skulle de ha kommit och fortsatt i dag men vem säger att det inte blir lika i morgon?????
Ja ja.. Det ordnar sig nog..

Tjao!







Inga kommentarer: