måndag 15 juni 2009

Snålblåst...

Ja det blåser ute så jag vet inte vad... Bäst att vara inomhus...
Har jobbat idag och det var väl ingen höjdare kan jag villigt erkänna.. Tar emot varje gång jag ska åka dit och jag är ju inte ensam om att känna så... Jobbigt men det är ju inte lätt att hitta nytt jobb bara sådär heller... Men ärligt talat så tror jag inte jag kommer bli frisk förräns jag kommit därifrån... Precis som Malin sa, att jag är ju faktiskt bara 33 år och har hela livet framför mig... Ja vad ska jag göra???...
Och det där samtalet som skulle bli av i går... Det har inte blivit av än!!! *GRRRR* Om man har lovat ringa så borde man hålla det tycker jag och speciellt på en sån position som han är...... Men ju mer han väntar desto mer kommer han få med Karlsson att göra!!!

Jag hoppas verkligen att det blir finväder till midsommar men det verkar inte så lovande...

De började ju spränga här i lördags och fortsatte i dag... Men... De fick ge sig för killen hade fått stått till dödagar om han hade fortsatt... Han hann skjuta 81 skott!!! Och hur billigt är det med varje skott tror ni??? DYRT!!! Så nu måste det hit en annan snubbe med DYNAMIT!!!! Ja jag säger då de....

Ska kolla på TV nu!

Ha dé!

Kramen

Inga kommentarer: