tisdag 16 juni 2009

Nyklippt...

Usch vilken frustration jag känt på jobbet i dag.. Jobbigt som fan... Men det är bara att bita ihop bara det att bubblan är på väg att spricka... Känns som om jag står still i vägskälet och vet inte vilken väg jag ska gå... Ditåt... eller ditåt??? Ja det är frågan...
Efter jobbet åkte jag till Mia.. Var typ ett år sen jag var där sist... Hmm.. Men jag lovar att det inte ska dröja lika länge till nästa gång.. =) Hon klippte mig, sen satt vi och fika och snacka en massa skit.. =) Eller ja sånt som tjejer gör... Var längesen sist vi satt o bubbla nu.. =) Alltid så kul att träffa både Mia och hela familjen för de är så gulliga.. Tycker om er jättemycket...

Jag har inte varit hemma så länge men har i alla fall hunnit laga mat och käka lite.. Ja och snart är det gonatt igen!! Tänk vad dagarna går fort...

I dag ringde han!!! Som jag väntat!!! Och det fick han höra oxå!!! Fick ur mig en hel del men vi ska prata mer nästa vecka... Skönt att slippa slösa mer energi på det.. I alla fall för den här veckan.. =)

Ha dé!

1 kommentar:

Mia sa...

Ja de va kul att du kom igår :-) de får vi göra fler gånger....hihi:-D