måndag 22 juni 2009

Söker jobb!!

Ja det är väl ingen hemlighet att jag söker nytt jobb... Letar som en stolla efter nytt jobb i Söderhamn.. Men det är ju inte lätt i dagens läge med lågkonjuktur och allt.. Då tänkte jag prova lyckan här på bloggen ifall det är nån go Söderhamnare som läser detta.. =) Grejen är att jag är sååå less på att pendla dessa 11 milen varje dag och även trött på jobbet.. Har ju varit där 5 år snart och känner att det är dax att gå vidare..
Så om du vet nåt jobb du läsare, hör av dig!!

Har nyss kommit hem.. Laufey och jag tog en promenad.. Först gick vi o kollade in Sten och Alice nya båt.. Jättefin! Så den satt vi i en bra stund sen skulle vi gå tillbaka men då började det spöregna så då var vi så nära vår båt så vi gick ner o satt oss i den tills värsta skuren lagt sig.. På vägen hem till Laufey träffade vi på ett par grannar som bjöd in oss och kolla in deras altanbygge och ett glas vin.. =) Gott!

Nu är jag alltså hemma igen och ska snart gå o lägga mig för det är jobb i morgon igen...

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman! Nä tyvärr inge jobb...skulle behöva ett nytt jag me :-) Kram kram