onsdag 17 juni 2009

Premiär!

I dag tog jag premiärturen på cykeln för i år! Cyklade till Skärså och kollade in Per-Åkes stuga som vi ska vara i på midsommar... Jättemysig stuga precis vid havet!! Fast det är nog ett bra tillhål för myggen skulle jag tro... =) Ja så det blev nog närme 9 km t&r för jag körde runt lite oxå... Skönt!
Stannade till hos Laufey på både dit och hemvägen och de höll på att grilla.. Såg himla gott ut med grillspett och jag fick vara kvar och äta om jag ville men jag åkte hem och lagade mat istället för Robert är inte hemma än och han hade inte ätit så mycket i dag..

Jobbat i dag och gjort klart Hedemora som vi har dealine på i morgon... Blev bjudna på lunch av jobbet i dag... Så jag åt Blandsallad... Gott!

I morgon ska jag åka till sjukhuset och ta leverprov... Bättre att göra det i morgon än på måndag... Tänkte ju på att det kanske slinker ner en och annan schnaps på midsommar...=)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: