torsdag 11 juni 2009

Jaha, här ligger jag...

... när jag egentligen borde ha varit framme hos mamma och pappa vid det här laget... Hostar och snorar och har ont i tarmfickorna så i dag har jag bara druckit flytande.. Har faktiskt fått i mig ett rån också som jag doppade i te...

Ja annars har det inte hänt så mycket här idag, har ringt lite kunder som jag var tvungen att återkomma till.. Vi har ju deadline på Hedemora till veckan men det kändes inget vidare skoj att ringa och hosta kunderna i örat...

Sitter o kollar på Tradera nu och har lagt bud på en väska... Vill så gärna ha en ny så hoppas jag får denna då.. =)

Har ju läst en hel del nu när jag varit hemma och varit sjuk så jag har ju följt den tragiska händelsen med den 16 åriga tjejen som blivit mördad... Helt otroligt alltså... Fy vad jag lider med hennes familj och vänner... Har varit inne och läst tjejens blogg i dag och det är flera tusen som skrivit i hennes gästbok.. Hon var ju så otroligt fin och verkade så glad och sprallig..
Men sen kan jag inte förstå de två, tjejen och killen, som gjort detta hemska... Och jag skulle inte tro att de heller var beredda på att det skulle gå så här långt och speciellt inte fatta vad som hände med dom nu... Eller gjorde de det??
Ja hur som så är detta väldigt fruktansvärt... Sänder en tanke till Therese Johansson Rojos anhöriga och vänner!

Ska fortsätta kolla på Tradera nu... Har varit lite dåligt med det en tid nu men nu ska jag nog sätta igång och buda lite igen... =)

Förreten, i dag på posten kom det paket till våra små missar från Husse.. Det var smakprov på kattmat och snacka om att de ÄLSKADE de!! Fick även lite information med om att bli återförsäljare för detta företag men även om det verkade lite bra så nja... Tror jag avvaktar... =)

Ha en fin afton!! Det ska jag försöka ha och hoppas på att vara piggare i morgon!

Och ingen cig i dag heller.. =)

Inga kommentarer: