måndag 8 juni 2009

Däckad...

Åkte till Hudiksvall i förmiddags för vi skulle hinna köpa olja och smink innan jag skulle till läkaren... Mådde inget vidare i morse men pallrade mig upp i duschen i alla fall...
Vi åt lunch på Café Skutan oxå... Det smakade bra även om jag inte hade nån större matlust...
Hos läkaren gick det väl bra tycker jag.. Kändes som jag satt som nåt kolli där inne och hade ont i hela kroppen... Men jag fick ny medicin som jag ska prova och sen ska jag ta nya leverprover var fjortonde dag för att se om värdena blir bättre... Sen ska jag på återbesök igen om ca 1 månad...
Blev återigen helt sjukskriven, denna vecka, eftersom jag är däckad... Orkar knappt sitta uppe så jag ska snart gå o bädda ner mig igen... Sååå typiskt att bli sjuk nu... Jag som ska hem till mamma och pappa men om jag är så här får jag inte åka hem... Suck!

Nä, orkar inte mer nu... Vi höres!

Skriver när jag har nåt roligare att prata om än sjukdomar.. =)

Inga kommentarer: