onsdag 10 juni 2009

Synden straffar sig själv...

I morse när jag vaknade kände jag direkt att jag bara ville somna om och inte vakna nåt mer.. Hade ont ta mig fan överallt, värk i hela kroppen, ont i halsen, huvudet och MAGEN!!! Tarmfickorna igen!! Men det var väl kakorna jag åt i går som gjorde sig till känna nu... SUCK!! Ja tänk om jag kunnat somna om och vaknat den dan jag är frisk igen!!! Men nu får jag fajtas med skiten själv!
Jag har legat i princip hela dan sen tog jag mig in i duschen och följde med Robert till stan.. Var tvungen att köpa fil och proviva...
Sen VILLE jag till "Göteborgarn" oxå för det var sista dan han sålde blommor men när jag väl kom dit så orkade jag inte engagera mig och såg inte en blomma som tilltalade mig så då åkte vi därifrån utan att handla...
Orkade oxå följa med upp och gratta Anneli en sväng på hennes 45 års dag! GRATTIS!
Men nu är vi hemma igen och jag har legat i soffan o läst tidning och kollat på TV...
Sen kom nyss Anders med det här och tippade på tomten.. =)




Skönt!! Då har vi ved till vintern!! Men det kommer ett lika stort lass snart igen!! Men det ska plockas in i vedboden med och just nu är jag ju inte till nån större hjälp att göra de... Men det kan ligga ute ett tag...

Ja, och i morgon skulle jag åkt hem till mamma och pappa och jag hade nästan bestämt att Simba skulle få följa med mig men här ligger jag som nåt jävla kolli!!! Fy vad ledsen jag blir... Har inte varit hemma sen jul och nu när jag äntligen är på väg, ja då blir jag sjuk IGEN!!! Och jag som vill vara hemma när pappa fyller år på söndag... Men jag har inte tappat gnistan riktigt än utan jag ska se hur jag mår i morgon i fall jag kanske kan åka på fredag... Hoppas..... =)

Nä, nu ska jag kolla på 4:an...

BTW... 1 Cig på 3 dar, bra jobbat va??

Ha en fortsatt regnig kväll!

Inga kommentarer: