lördag 20 juni 2009

Vi hade i alla fall tur med vädret... =)

Ja gårdagens midsommarkväll blev himla lyckad =) Goda vänner, god mat och dryck och tur med vädret!! Till skillnad från i dag... Regnat, haglat och åskat.. *Brrr*
Vi blev till slut 10st här som grillade, åt sill, sjöng visor och hade trevligt!
Mallan gjorde en repris från förra året och somnade efter maten... =) Men efter ett par timmar var hon med i matchen igen och kom in mitt i kubbspelet.. =)
Mitt under kubbspelet fick tjejlaget ett riktigt skrattanfall... Ja jag trodde jag skulle kissa i byxorna... Och när grabbarna fick se vad vi skrattade åt, ja då höll de oxå på att skratta ihjäl sig... Undrar vem som gjort detta buset egentligen??

Senare framåt natta bar det av till Kastviksvägen på en fest men där var vi inte så länge utan vi tog en promme hemåt för jag kände det var dax att nanna kudden.... Var nog behövligt med den där promenaden... Mår faktiskt rätt bra i dag men är sååå trött för jag kan ju aldrig sova när jag druckit...

SLAPPARDAG på högsta nivå i dag! Var lite sugen på att åka till Albertina och käka men tror vi tar det en annan dag när det är finväder..
Men en bra film och lite gotta blir det nog ikväll i alla fall...

Fattar ni att MIN bebis har varit ute hela natten för första gången... Och sista... Simba sover ju alltid inne på nätterna men i natt när vi kom hem igen så var han inte här och kom inte när jag ropade på han så då fick han vara ute... Men han kom hem en sväng på förmiddan innan han for ut igen... Den andra slöfocken ligger i soffan och sover..

Här kommer lite kort sen gårdagen...



















Nä, soffan kallar... =)

Tjao!

Inga kommentarer: