tisdag 9 juni 2009

Skatten är här!! =)

Ja i dag har det inte hänt mycket här inte.. Bara går som i ett töcken...
Vaknade strax efter 8 i morse av att det var nåt konstigt som lät utanför så jag gick upp o kolla och då stod slambilen från Sita här ute så jag fick sparka upp Robert som fick gå ut och säga till dom att de redan varit här och tömt skitbrunn men det var för sent.. Han hade tömt igen.. Så jag ringde till Sita och frågade varför de varit här men de hade ingen körning hit utan ahn hade åkt fel.. Så det kommer ingen räkning i alla fall...
Robert gjorde ordning mat till lunch men jag kunde inte äta, det vände sig i magen så jag gjorde i alla falll Sotiz glad som fick äta upp min mat... =) Så min mage har mest fått kakor och glass i dag.. =) Gott men inte bra.. =)

Har suttit vid datorn flera timmar nu och kollat på boende, för vi ska åka med mamma och pappa några dar på semestern men målet är väl inte riktigt bestämt.. Göteborg? Danmark/Lökken? Strömstad? Smögen? Ja vi får se men det är ju inte så lätt att boka stuga, det mesta är ju redan fullbokad så nu sitter jag och kollar på hotell... Men vi kanske ska bestämma vart vi ska först?? =)

Har tagit upp räkor nu som vi ska äta i kväll.. Blev sugen på bakad potatis med räkröra... Gott sörrni!! Sen blir det nog färsk frukt till efterrätt!! =)

Men sen har ju skattepengarna kommit idag!! JIPPIE!! Många dollar blev dé!!!

Ha dé!

Inga kommentarer: