fredag 5 juni 2009

Trökväder...

I går hade jag fullt upp hela dagen.. Jobbade sen åkte jag och mötte Pilla.. Vi var på Dollar Store, Karlsson och ICA Kvantum innan vi åkte till Take Off och åt mat.. Jag åt en blandsallad och det var sååå himla mycket mat så jag orkade inte äta upp... Sen for vi till Mohed på Tutbingo! Himla skoj! Fast vi vann tyvärr inget... Men jag satt och väntade en sväng på nr 4 men den siffran dök minsann aldrig upp.. Ja så bättre lycka nästa gång... =)

I dag sov jag till 9 tror jag.. Himla skönt var det!! Sen kom BGH Service hit och skulle fixa till luftvärmepumpen.. Ja, så nu går den igen!! Tur att det finns seriösa företag oxå!! Ja så det fixade killen på mindre än en timma... Till skillnad från förra företaget som var här och inte klarade av det???!!! Ja ja, shit the same.. Nu funkar det i alla fall så vi slipper frysa ihjäl i helgen...

Vi åkte in till stan och visade upp min bil för en kille som skulle kolla vad det är som är fel i motorn.. Men han var inte där utan en annan och jag blev inte mycket klokare...
Sen åkte vi vidare till arkitekten så nu är ritningarna snart helt klara och det verkar bli jättebra... Ska se om jag kan lägga ut nån förhandsvisning här... eller inte...
Vi åt lunch, varsin macka på Subway.. De har ju helt otroligt goda mackor där alltså... Sen handlade vi innan vi åkte hem...

Ska gå ner till grannen och låna film sen så ikväll blir det soffläge.. Skönt!!
Är såå himla trött hela tiden och sen har jag fått nå konstiga utslag på magen och uppåt... Hmmm... Skumt...

Trevlig helg!

1 kommentar:

Fru Karin sa...

Trevlig helg önskar jag också : )