tisdag 30 juni 2009

Trött som bara f*n...

I morse fick jag ta Roberts bil till jobbet för min måste lagas innan jag åker mer med den... Men det var inga problem att åka Renault Megane, lite ovant med manuell låda bara...
Ju längre dan gått desto tröttare blev jag men efter lunch tog vi en promenad, ja nästan alla i alla fall.. =)
På eftermiddan ringde läkaren och jag ska börja även med Levaxin igen, sen ska jag fortsätta ta leverprover...
Var sååå himla trött när jag kom hem så benen bar mig knappt... Var tvungen att lägga mig en stund efter maten och höll på att somna men då kom en kompis till Robert och eftersom vi inte har så stort än så var det bara att knalla upp igen... Men nu har jag varit ute en kort stund och vattnat blommor innan jag höll på att bli ihjälbiten... Kommer ha jobbiga kvällar framför oss med dessa knott!!

I dag har sprängaren varit här så han kommer nästa vecka och då kommer det nog bli smällar av... Usch.. Gillar inte sånt men vi har ju inget val...

Fick tips av Mallan om en bra sida att buda på grejer, Enkrona så där har jag fått en mjölkkanna och en kakburk ikväll för bara en liten slant.. Jättegulligt!

Jobbar sista dan i morgon för den här veckan, är ju ledig på fredag och tog även ledigt på torsdag eftersom jag ska på intervju på förmiddan... Så håll tummarna att det kommer gå bra.. =)

Vart har ni tagit vägen förresten?? Har varit så dåligt med besökare idag på min blogg, så ändra kanske ni tagit semester eller så kanske den inte är nå rolig att läsa?? =) Ja ja, ni är välkomna tillbaka i alla fall...

Ska kolla på Allsång på Skansen nu så ADIOS!!

3 kommentarer:

Kackerlackan sa...

Jag är här iaf : )

LaLa sa...

Jag å!

Malle sa...

Ja det är bra dé =)